ARCHIWUM NIETAK!TU
ROZMOWY→
SPEKTAKLE →

Kobieta androidem świata
Krakowskie Centrum Choreograficzne, „Jestem miłością”, chor. Barbara Bujakowska

Bezczelność Nikiforki
Teatr Zamiast z Łodzi, „Curko moja, ogłoś to – rytmizowany biuletyn z wystawy Marii Wnęk”, reż. Magda Drab
SPRAWY OFFU →

Rzecz o banalności miłości
Pamiętam zaskoczenie, z jakim część z nas przyjęła wiadomość, że słowo „amator” wywodzi się od łacińskiego czasownika amare, z czego jasno wynikało, że teatr amatorski to po prostu teatr miłośniczy.

Nie jesteś sam/a. Taniec na drodze do antyprzemocowej solidarności
Hanna Raszewska-Kursa o przemocy w teatrze tańca

Co począć z tą legendą? Off we Wrocławiu
Zapis panelu z Festiwalu Dolnośląskich Teatrów Offowych „Zwrot” we Wrocławiu z udziałem Jarosława Freta, Rafała Cielucha, Agnieszki Bresler, Marka Gluzińskiego.
FESTIWALE →

Koniec utopii?
30. Ulica – Międzynarodowy Festiwal Teatrów Ulicznych – Fahrenheit 451, Kraków, 5-9 lipca 2017

Jeleniogórska majówka teatralna
Międzynarodowy Festiwal Teatrów i Kultury Awangardowej „Pestka” 2017, 28 kwietnia – 3 maja, Jelenia Góra

Nadmorska refleksja o niepodległości
Ogólnopolski Festiwal Teatru Gdynia Główna – Pociąg do Miasta. Stacja Niepodległa w Gdyni, 2018
INNE →

Rzecz o kuszeniu i śmierci
Teatr Chorea, „Tragedia Jana, czyli Tragedia albo wizerunk śmierci Przeświętego Jana Chrzciciela Przesłańca Bożego”, reż. Waldemar Raźniak

Techniki stosowane w czasie prób wznawiających spektakl „2.0.4.5. Miniopera metafizyczna” w Teatrze Chorea i odbiór tożsamości spektaklu przez widzów
Teatr Chorea, „2.0.4.5. Miniopera metafizyczna”, reż. Tomasz Rodowicz